“Mobile”

Zapraszamy Państwa do współpracy w zakresie działań w obszarze marketingu mobilnego. Mobilne strony internetowe, aplikacje, mobilne kampanie reklamowe – chętnie skonsultujemy z Państwem działania, które mogą zwiększyć przewagę konkurencyjną oraz wypromować produkt lub markę.

Niewątpliwie urządzeniem, które najbardziej przyczyniło się do transformacji funkcjonowania człowieka w ostatnich latach jest telefon komórkowy. Jego bardziej zaawansowany brat – smartfon jako urządzenie łączące m.in. funkcjonalność telefonu, kamery i komputera stał się niesłychanie popularny i ustanowił nowy rynek w zakresie samych urządzeń oraz usług mobilnych. Przeciętny człowiek ma przy sobie telefon niemalże zawsze. Nokia w jednym ze swoich badań wyliczyła, iż użytkownik telefonu komórkowego spogląda na niego 150 razy dziennie. Od niedawna również telefon spogląda na nas. Niektórzy producenci instalują na swoich smartfonach oprogramowanie, które obserwuje otoczenie i tak długo jak „widzi” w nim ludzką twarz zostawia aktywny wyświetlacz. Technologia rozwija się tak szybko jak nigdy dotąd.
Osoby zajmujące się rutynowo marketingiem mogły sporo przeoczyć lub zaprzepaścić nowe szanse, które pojawiły się na horyzoncie. Wprawdzie z roku na rok rośnie udział nakładów na marketing mobilny jest on jednak zbyt mały, aby w pełni wykorzystać jego możliwości. Nie wszyscy marketerzy mają świadomość zmian jakie zaszły w ostatniej dekadzie. Powstały nie tylko nowe urządzenia takie jak smartfon, tablet czy mobilne konsole gier z dostępem do Internetu ale również nowe mobilne usługi, sieci reklamowe, narzędzia pracy i nowe mobilne obyczaje, którymi kieruje się nowe pokolenie.

Comments are closed.